SKRIVET: 2014-01-17, kl 13:00:00 | PUBLICERAT I: Listor

Dag 1

En bild på mig + 10 sanningar/fakta
 
* Jag presterar oftast bättre när jag har lite mer att göra eller tänka på, för då tar jag tag i saker fortare för att jag ska hinna med allt.
* Jag är väldigt tillbakadragen runt nya människor, men när jag väl lärt känna folk och trivs med dem släpper jag loss ordentligt.
*Jag har tix och "rynkar" näsan hela tiden, vilket jag inte tänker på utan har fått höra det av kompisar.
* Jag längtar så sjukt mycket tills jag fyller arton, om ynka 40 dagar, samtidigt som det faktiskt är lite skrämmande.
* Jag vill jättegärna göra fyra tatueringar efter att jag har fyllt år och har tänk på samt planerat dessa i två år.
* Jag har väldigt svårt för att lita på människor och släpper inte nya personer nära inpå så lätt.
* Jag är så sjukt höjdrädd, kan knappt stå på en stol utan att få svindel.
*Jag förlåter väldigt ofta personer för lätt och ger dem för många chanser.
* Jag vill i framtiden bo på en fin gård, lagom nära stan, med typ åtta boxplatser samt stor, fin mark för bra hagar och bedriva egen verksamhet där utöver jobb.
* Jag älskar att läsa då det är så avkopplande och när jag väl har kommit in i en bok kan jag inte sluta läsa den.
 
 
för ganska så exakt ett år sedan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: