SKRIVET: 2014-01-18, kl 13:00:00 | PUBLICERAT I: Listor

Dag 2

Vad ser jag fram emot det här året?
 
Oj, jag ser fram emot så sjukt mycket det här året, men kan dra mina topp två höjdpunker som jag har planerat än så länge i alla fall.
 
Det första jag ser fram emot är ju självklart min födelsedag som är om 39 dagar. Längtar så sjukt mycket samtidigt som det är lite skrämmande. Men det ska bli så skönt att inte behöva bli betraktad som ett barn längre, för det är jag verkligen inte.
 
 
 
Det andra jag ser fram emot är den här sommaren. Har planerat så sjukt roliga grejer med mina goa vänner. Ska ha tagit körkort innan juni så att jag och Amanda kan åka vart vi vill, när vi vill. Sååå skönt!!
Och sedan har vi även planerat in en del konserter och festivaler som vi ska till iår. Först ut är summerburst och helgen efter är det Håkan i slottskogsvallen iår igen. Sedan bråvalla i slutet av juni, kanske emmaboda i juli och wow i augusti. Det kommer verkligen att bli en kanonsommar!
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: