SKRIVET: 2014-01-24, kl 13:00:00 | PUBLICERAT I: Listor

Dag 8

Sporter jag har gått i
 
Spelade fotboll ett tag när jag var typ åtta/nio år, men vet inte riktigt om det räknas, haha.
Sedan i sjuan/åttan spelade jag innebandy. En kompis drog med mig på några träningar och sedan spelade jag i ca ett år. Följde med på örebrocupen med laget, men tyckte inte att det var så där jätte kul så slutade. Kan bero på att jag är ganska så bollrädd med, haha.
 
 
Sedan rider jag ju såklart, som ni vet. Har alltid gillat hästar och började rida när jag var typ sju år gammal. Har ridit på flera olika ridskolor i olika perioder, haft skötponny tillsammans med en kompis i två år där vi var så ofta som möjligt och även bodde några veckor på sommaren, sedan hyrt egen sommarponny samt varit medryttare på Sid, Ceasar och nu Nora.
 
 
 
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: