SKRIVET: 2014-01-16, kl 20:59:16 | PUBLICERAT I: Listor

Fjorton dagar

Dag 1 - En bild på mig + 10 sanningar/fakta
Dag 2 - 
Vad ser jag fram emot det här året?
Dag 3 - 
Innehållet i min väska
Dag 4 - 
Favorit artist 
Dag 5 - 
Min bästa vän
Dag 6 - 
Favorit låt
Dag 7 - 
Bild på mig själv för ett år sen
Dag 8 - 
Sporter jag har gått i
Dag 9 - 
En låt som får mig att gråta
Dag 10 - 
Favorit årstid, varför?
Dag 11 - 
En bild på det jag köpte senast
Dag 12 - 
Bästa filmen & serien
Dag 13 - 
Mitt rum
Dag 14 - En bild på mig idag och det jag hade på mig
 
Snodde som sagt listan av Sanna och kommer nu att följa den här listan. Så i fjorton dagar framöver, klockan ett varje dag, kommer ett tidsinställt inlägg med dagens ämne att komma upp. Med start imorgon. Kul för er att lära känna mig lite bättre kanske, men även för att bloggen aldrig ska stå tom. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: