SKRIVET: 2014-01-17, kl 07:53:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godmorgon

Skulle egentligen inte gått upp förren nu, men vaknade för en stund sedan och gick ner och gjorde långfrukost som jag nu äter i lugn och ro framför datorn nere i köket. Så skönt med mornar när man inte behöver stressa.
Fredag idag och jag har en kort skoldag framför mig. Går bara från 9.45 till 12.10 och direkt efter skolan åker jag till stallet. Tänkte försöka mig på rundan jag egentligen skulle ha ridit i tisdags, men tror det går bättre idag då jag kan rida i dagsljus och se vart jag är någonstans. Mamma och Holly kanske skulle gå med som sällskap också.
 
Sedan ska jag med min bror och storhandla i eftermiddag och ikväll blir en lugn hemmakväll. Det behövs, är så trött hela tiden för att jag aldrig får sova ut samt att jag och mamma ska gå på några prova på pass på gymmet imorgon. Så ska vara hemma ikväll och komma i säng tidigt. Sedan ska jag verkligen ha sovmorgon på söndag, punkt slut.
 
helt sjult att det är mer än ett år sedan jag bodde i Kungsbacka.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: