SKRIVET: 2014-01-30, kl 09:15:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lååång natt

Har knappt sovit någonting alls inatt och fram till fyra imorse vaknade jag ungefär var femte minut. Har vridit och vänt på mig hela natten och drömt massa konsiga drömmar. När jag väl somnade vid halv fem tiden var jag sååå trött när klockan ringde vid sju att jag inte ens kommer ihåg att jag stängde av den. Vaknade sedan vid åtta/halv nio tiden av att mamma väckte mig och är sååå trött och hängig att jag stannar hemma idag.
Känns inte som att det är någon idé att gå till skolan när man mår så här, utan då är det bättre att stanna hemma och bara ligga i sängen hela dagen och varva plugg med sömn och lite läsning.
 
Nu sitter jag i alla fall nere i köket och äter världens största frukost. Var såå hungrig när jag kom ner så gjorde i ordningn en skål flingor med fil och banan, två mackor med ost och gurka, frukt och te. Alltså, myys att kunna äta långfrukost mitt i veckan i lugn och ro.
Nu ska jag sätta igång och plugga. Vi hörs under dagen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: