SKRIVET: 2014-01-11, kl 18:58:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lång dag

Kom hem för någon timme sedan och direkt efter att vi kommit hem kom även min bror. Var inte planerat att han skulle vara här ikväll då han fyller år och skulle vart hemma hos sig ikväll egentligen, men han kom hit ändå och hade med sig fika. Så vi har firat honom nu på kvällen och han har fått sin present som vi var iväg och köpte förut idag. Han blev jätteglad och nöjd då vi köpte något han verkligen vill ha och som han har pratat mycket om.
Nu ligger jag i min säng och ska ta det lugnt en stund. Läsa lite bloggar och så där innan jag ska gå ner och börja med middagen. Vi ska ha myskväll här hemma hela familjen.
 
Hittade den här söta bilden på Nora som nyfödd liten bebis förut när jag googlade runt lite på hennes stamtavla. Har även gjort en ny kategori på bloggen som heter Provence du Nord där alla inlägg om henne som skrivits och som kommer att skrivas kommer att hamna så att det blir enkelt att hitta för både er och mig.
 
En vinglig liten Nora i mitten med hennes helsyster, som tyvärr är död, till höger och mamma till vänster bakom.


Julia Axelsson

Men herregud vad gullig! ♥

Svar: Visst var hon söt! :)
Annnelie Efraimsson



PUBLICERAT: 2014-01-11, 20:12:49 | URL: http://juliaaxelsson.horseworld.se
evie

Åh vad kul att ha fölbil :) supersöt liten en!

Svar: Ja, det var jätteroligt att hitta! Supergullig är hon :)
Annnelie Efraimsson



PUBLICERAT: 2014-01-11, 21:26:25 | URL: http://www.evieastrom.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: