SKRIVET: 2014-01-04, kl 11:22:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lördag

Godmorgon! Sitter i köket och äter frukost samtidigt som regnet verkligen öser ner utanför. Hade egentligen tänkt åka och träna imorse, men vaknade vid sju och mådde inte helt bra så somnade om igen och sov fram tills nu. Måste dock börja ta tag i träningen snarast, speciellt om jag ska börja rida igen för har så jääävla ont i hela kroppen efter igår, haha. Kan knappt sitta ner för har ont strax under rumpan, i sittbenen, har ont på insidan av knäna och i skuldrorna. Har även sjukt ont mellan ring- och pekfingret då jag red utan handskar igår och hästen var liiite pigg och stark, haha.
Så nej, nu kan jag inte vara lat längre utan måste verkligen ta tag i träningen igen så att jag kan bygga upp lite muskler. Speciellt i armarna då jag verkligen är hur svag som helst i dem samt att jag har märkt att jag väldigt lätt får ont i just skuldrorna, så de måste jag också lägga lite extra fokus på.
 
Jaja, nog pratat om träning nu. Hade tänkt gå ut på en pw eftersom jag skippade träningen, men det känns inte så himla lockande i det här vädret faktiskt. Så ska nog gå upp och krypa ner under täcket i min säng igen med en riktigt bra bok och ligga och läsa hela dagen. Låter som en bra plan.
Vi hörs senare!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: