SKRIVET: 2014-01-24, kl 21:18:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Myskväll

Åkte till stallet direkt efter skolan och var där vid typ halv ett. Red ut en sväng med Alexandra i stallet idag vilket var roligt. Väldigt skönt med sällskap när man ska rida ut och vi har planerat fler uteritter framöver, speciellt till våren då det är ljusare och varmare ute.

Nu sitter jag nere i soffan med mamma och Conny och kollar på fångarna på fortet och snappar lite. Sen ska jag upp, lägga mig i min egen säng, för första gången på sex nätter, och kolla farmen samt paradise hotel som jag har missat nu när jag inte varit hemma under veckan. Undrar dock om jag kommer kunna somna ensam utan jonte ikväll, har ändå sovit med honom hela veckan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: