SKRIVET: 2014-01-17, kl 16:49:00 | PUBLICERAT I: Provence du Nord

Nora ♥

Hej, kom hem från stallet för en stund sedan och håller på att göra lite mat.
 Har snöat hela dagen idag och varit svin kallt, så kan inte säga att det var någon direkt höjdare att vara i stallet idag inte. Har ju alltid varit bortskämd med varma stall samt ridhus. Så fixade allt hö + kraft och mockade rätt så snabbt. Sedan kom mamma och vi gick ut på den rundan som vi försökte rida i tisdags, och den här gången hittade vi faktiskt rätt! Red dock inte idag utan skrittade henne för hand då jag tycker att det är minst lika viktigt att hon lyssnar från marken som när man sitter på. Så passade på att träna på lite ledarövningar, sånt som jag gjorde väldigt mycket med Sid när jag tog han om honom.
Rundan tog i alla fall ungefär en timme att promenera runt och efteråt pysslade jag och mös lite med henne i stallet innan jag eftemiddagsfodrade.
 
 




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: