SKRIVET: 2014-01-29, kl 17:47:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Onsdag

Fick sluta skolan 50 minuter tidigare idag då vi fick en hemuppgift istället vilket var väldigt skönt, för annars skulle jag gått till tio i fyra idag. Inte så himla kul kanske.
Har i alla fall pluggat matte i en timma sedan jag kom hem och ligger nu i min säng i ett kolsvart rum och har så. jävla. ont. i huvudet. Har haft det hela dagen och känt mig jäkligt seg sant yr och bara längtat hem hela dagen.
Känns skit att jag säkerligen kommer gå och bli sjuk igen, dels för att vi har så mycket i skolan nu innan lovet och dels för att jag inte kan träna och aldrig riktigt hinner komma igång ordentligt med träningen då det alltid är något som händer.

Ska i alla fall ligga här och bara ta det lugnt den närmsta timmen, läsa bloggar och lite i böckerna jag lånade på bibblan för ett tag sedan.
Vi hörs!

gammal bild från i våras.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: