SKRIVET: 2014-01-31, kl 10:16:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Till stallet

Fredag idag och jag är ledig från skolan vilket är sååå skönt. Inte för att fredagar är någon speciellt jobbig skoldag, haha. Men ändå skönt att vara ledig.
Jag ställde ändå klockan på nio imorse för att inte sova bort hela dagen och gick ner och åt frukost i lugn och ro. Efter det har jag legat i sängen och läst lite och nu har jag precis bytt om till ridkläder.
Ska ta halv bussen till Floda för att där byta buss och åka vidare till stallet. Tänkte förhoppningsvis rida ut en sväng idag, så mamma och Holly kommer till stallet lite senare och följer med. Men först ska jag dit och mocka, fixa höpåsar samt brodda.
Men nu måste jag skynda om jag ska hinna med bussen. Vi hörs senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: