SKRIVET: 2014-01-28, kl 18:32:00 | PUBLICERAT I: Provence du Nord

Tisdag

Sitter nere i soffan med mjukisbyxor, tjocktröja och raggsockar och kollar på 112 på liv och död.
Kom hem från stallet nyss och har precis ätit middag.
 
Kom till stallet en halvtimme tidigare än vanligt idag då vi fick sluta tidigare. Så skyndade mig att mocka innan jag hämtade in Nora och gjorde i ordning henne för att hinna rida ute i dagsljuset. Red i paddocken i ungefär 30min, skritt och trav i lång och låg, avslappnad form idag. Det har ju snöat här under natten så det var ca en decimeter snö ute, därför red jag inte så länge idag då det är mycket jobbigare för hästar att jobba på i snö än på barmark. Hon skötte sig i alla kall strålande, som alltid!
 
Nu ska jag ta fram skoldatorn och plugga lite. Det är verkligen behövligt! Om en timme börjar farmen och efter det ska jag upp och läsa lite innan paradise hotel kommer ikväll.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: