SKRIVET: 2014-01-07, kl 22:28:00 | PUBLICERAT I: Provence du Nord

Tisdag

Var i stallet vid kvart över nio imorses, trodde det skulle ta mycket längre tid att gå från bussen än vad det gjorde, och mockade samt fixade iordning maten innan jag tog in henne och fixade iordning henne. Eva-Lena var med nere i stallet också, så pratade med henne under tiden och fick veta lite mer om allt och så där.
Sedan kom mamma efter en stund och vi red ut, Eva-Lena gick med tillsammans med hennes hund Dina, vilket Holly tyckte var väldigt roligt för då hade hon någon att busa med, haha.
Vi var ute i ungefär 45 minuter och jag fick veta både en väldigt bra runda som tar lite mer än en timme att rida, samt en skog med små stigar överallt där man kan träna klättring och lite allt möjligt. Så det var väldigt bra.
 
Väl hemma har jag inte gjort någonting alls idag. Åt pannkakor till lunch vilket var såå gott!! Sedan har jag bara legat i soffan i stort sätt hela dagen. Var egentligen tänkt att vi skulle komma iväg och träna i eftermiddags, men det var ingen av oss som var särskillt pigga på det, så vi sket i det. Herregud, vad lata vi är.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla paradise hotel, sedan sova.
Skola imorgon och jag ska upp hyffsat tidigt.
Puss och godnatt. Vi hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: