SKRIVET: 2014-01-02, kl 23:57:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Uptade

Hej! Hade en otroligt lugn och bra nyår hemma som sagt med otroligt god mat och trevligt sällskap. Mina föräldrar hade gäster hemma och så var min storebror hos oss också, så det var väldigt kul faktiskt.
Sedan igår låg vi bara i soffan heela dagen och slappade hela familjen. Kollade på iron man ett och två som gick på tv och efter det värmde vi gårdagens rester som blivit över och åt, sjukt gott, även fast jag hade föredragit pizza.
 
Idag har jag inte gjort mycket alls, sov länge imorse och skulle ha gått på långpromenad med mamma och Holly, men det regnade så och jag har inga rengkläder, så har bara varit hemma och pysslat lite i mitt rum idag istället och bara tagit det lugnt.
Nu måste jag dock sova då jag ska upp tidigt imorgon för att åka iväg och provrida en häst som jag förhoppningsvis, om allt känns bra, ska börja rida ett par dagar i veckan. Så vi hörs mer imorgon. Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: