SKRIVET: 2014-01-14, kl 19:13:00 | PUBLICERAT I: Provence du Nord

Uteritt och tisdagsmys

Kom precis hem från stallet och har hunnit byta om till myskläder och äta middag.
Var i stallet lite innan tre idag och mockade, fixade höpåsar och kratfoder innan jag tog in Nora och eftermiddagsfodrade. Fixade Nora rätt så snabbt efter att hon ätit upp då jag inte ville att hon skulle bli för kall utan täcke på, och även på grund av att det började ordentligt mörkna ute.
Sedan kom mamma och pappa när jag var klar och vi skrittade ut en sväng i skogen medan dem gick med som sällskap med Holly. Tänkte rida den långa rundan som Eva-Lena berättat om, men vi fattade inte riktigt hur den gick då jag trodde att det var en skogsrunda. Så när vi kom upp till en lite större väg vände vi och gick tillbaka till stallet igen. vi var dock ute i lite mer än en timme, så det blev en bra tur ändå.
 
Nu sitter jag nere i soffan och ska plugga lite innan farmen börjar. Sedan ska jag duscha och ha en myskväll i soffan framför tv'n resten av kvällen tillsammans med mamma. ♥
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: