SKRIVET: 2014-07-05, kl 15:52:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lördag

Är fortfarande inte riktigt frisk, är täppt i näsan och hostar 24/7, vilket suger då jag hade planer att gå ut och äta middag ikväll, men fick planera om det till på måndag i stället. Så nu ska jag fortsätta spendera dagen här hemma och bara ta det lugnt, varva att ligga i sängen och fixa med bråvallainläggen med soffan och tv tittande. Ska även städa i ordning lite i mitt rum, byta lakan, ta en dusch och lite så där.
Mamma och pappa åkte precis iväg och ska vara borta hela kvällen, så är ensam hemma med mina bröder. Tror vi skulle grilla senare i eftermiddag, så mysmiddag här hemma tillsammans med dem väntas. Sedan tänkte jag även försöka hinna med (läs: orka) ta mig ut på en promenad med Holly för att röra på mig och få lite frisk luft. Mådde ju mycket bättre när jag kom iväg till stallet igår, så tänkte försöka kurera mig med lite fysisk aktivitet och frisk luft.
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: