SKRIVET: 2014-07-08, kl 15:48:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag och tisdag

Igår trotsade jag sjukan och åkte iväg till allum en stund på dagen tillsammans med mamma. Köpte nya converse då mina blev förstörda och oanvändbara efter bråvalla. Fick även med en jättesöt singoallablus från gina hem. Var även och hämtade ut bilderna som jag framkallade från engångskamerorna jag hade med till bråvalla. Sedan var jag bara hemma resten av kvällen. Blir fortfarande rätt trött och seg efter stund när jag har varit uppe och ansträngt mig.

Idag vaknade jag jättesent, närmare halv tolv, men det var skönt att bara få sova. Det var kanonväder i förmiddags, så efter jag ätit frukost bytte jag om till bikini och gick ner och la mig i solen på altanen några timmar. Blir sjukt varmt där nere eftersom vi har plank runt om så det fläktar inte så mycket, så efter en stund kände jag hur svetten bokstavligen rann. Efter några timmar, från ingenstans, öppnar sig himlen i ett skyfall så får springa in källarvägen, haha. Sedan började det även åska ganska så rejält, så har tagit en dusch, smörjt in mig med after sun och ligger nu i sängen. Fick så himla ont i huvudet förut, tror det är migränen som spökar nu igen eller så är det förkylningen, eller både och, så ligger i sängen och vilar nu. Usch, så trött på att vara förkyld och inte orka göra någonting, hoppas jag är helt frisk inom några dagar. Det här börjar bli riktigt utmattande.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: