SKRIVET: 2014-07-01, kl 20:56:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Update

Hej! Vet att jag har lovat ett lite mer utförlig inlägg om hur det var på bråvalla, och jag jobbar på det. Men har inte riktigt bestämt om jag ska göra ett lång eller dela upp de i flera korta. Håller även på med en film och movie maker har krånglat hela dagen idag, så till slut tog mitt tålamod slut och jag gav upp. Men det kommer så fort jag har tid och lust för att pyssla med det!
 
Igår sov jag ut ordentligt. Hade ställt klockan på 12 för att inte sova bort hela dagen, men somnade om och sov en timme till efter att klockan hade ringt. Sedan låg jag i sängen fram tills tre efter att jag varit nere och ätit frukost och kollade på alla filmer från bråvalla. Sedan vid tre åkte jag med mamma när hon klippte sig och så lämnade vi in mina engångskameror för framkallning, så ska hämta bilderna på måndag. Vid halv åtta sedan tog jag bussen till Floda för att möta Sanna på vägen in till stan. Vi satte oss på condeco och fikade och catchade upp eftersom vi inte setts sen skolavslutningen och vi båda har varit bortresta. Hade hoppats på att Josephine skulle komma förbi efter jobbet också, men det blev inte så så vi ska förhoppningsvis ses på torsdag.
 
Idag vaknade jag vid tolv men lock för öronen, och i halsen och hosta. Så jäkla opassande då jag har planer tillsammans med en kompis imorgon kväll som jag sett fram emot hur länge som helst nu. Men vi får väl hoppas att jag mår bättre imorgon. Har nämligen knappt lämnat sängen idag för har varit så seg och hängig. Har endast varit ute nu en sväng under kvällen. Var tvungen att åka förbi Nora och kolla till henne, smörja med salva, spraya myggspray och mysa en stund med henne.
Har precis kommit hem nu igen och ska lägga mig i sängen och försöka få till filmen från bråvalla igen. Annars tänkte jag sätta på ett avsnitt av gossip girl och försöka somna så tidigt som möjligt.
 
 
gosan ❤❤



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: