SKRIVET: 2014-06-12, kl 22:36:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

:):):)

Vaknade upp med halsont och huvudvärk idag, så har bara legat i sängen/soffan i stort sätt hela dagen och tagit det lugnt. Kul start på lovet att gå och bli sjuk. Dock glad att jag blev det nu och inte under bråvalla för det hade vart så himla segt, btw, kan ni fatta att om 13 dagar åker jag??? Helt sjuk, längtar så jäkla mycket!!
Ligger i sängen nu och ska sätta på ett avsnitt av gg innan jag somnar. Tänkte gå upp i hyffsad tid imorgon för att göra i ordning en dunderfrulle. Vi var nänligen och handlade idag, så vi har en massa gott hemma nu. Sedan tänkte jag åka till stallet under förmiddagen, för på kvällen kanske jag ska iväg om jag inte känner mig sämre. Vi hörs i alla fall imorgon.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: