SKRIVET: 2014-06-22, kl 21:37:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Midsommar and so on

Hej på er! Hade en så trevlig och bra midsommar, trots stress under dagen. Jag, Amanda och Moa var hos Amanda innan och gjorde efterrätt samt fiaxde oss innan vi vid sex tog tåget till Floda och gick hem till Svarre. Där bjöds det på god middag och såklart våran übergoda efterrätt! Vid åtta/nio sedan började det droppa in lite mer människor och det var en väldigt trevlig kväll. Vi tog sista tåget hem till Amanda och somnade väl vid fyra/halv fem någongång.
 
Igår vaknade vi upp vid tio, ringde Floda pizzeria och fick dem att öppna en timme tidigare för oss. Så där satt vi i typ en och en halv timme och pratade om gårkvällen. Sedan gick jag och Amanda till Svarre och hämtade en grej vi glömt innan vi åkte hem till henne igen och kollade på film innan mamma hämtade mig. På kvällen sedan kom Nina och Christer förbi och eftersom att jag inte hade något att göra så satt jag och pratade med dom + mina föräldrar hela kvällen.
 
Idag har jag inte gjort mycket alls. Har legat i sängen i stort sätt hela dagen och kollat på film. Varit nere och hjälpt till samt ätit middag typ. Känner mig dock helt frisk nu, bortsett från att jag fortfarande är lite hes, vilket är så himla skönt! Så nu laddar jag och och taggar inför bråvalla!!! Helt sjukt att vi åker på onsdag! Så har fullt upp både imorgon och tisdag. Har massa att fixa. Imorgon ska jag til Ullared med mamma och Conny för att köpa en ryggsäck, liggunderlag osv. och på tisdag ska jag hinna handla mat, packa, duscha och fixa mig, kanse träffa Jossan och Sanna för fika om dom kan (??) osv. Så jaa, fullt upp. Men, det ska bli SÅ JÄKLA KUL!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: