SKRIVET: 2014-06-02, kl 16:49:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Monday

Åh gud, sån onödig skoldag idag va?! Var på första lektionen innan jag och Jossan drog och satte oss på Ferrari och käka pizza. Sedan gick vi en sväng i solkatten för att leta efter studentpresent till Michael innan vi gick tillbaka till skolan. Vi håller fortfarande på att göra reklamfilmer, så min grupp filmade in alla scener idag och så ska vi klippa ihop det imorgon. Det tog väl typ en timma eller något att filma, och sedan slutade vi vid ett ungefär. Så då mötte jag och Jossan upp Michael vid skolan, sedan gick vi och satte oss på New York en stund.
Nu har jag precis kommit hem och ska lägga mig i sängen och kolla gossip girl. Är ledig första lektionen imorgon då jag är klar med matten, så har lite sovmorgon vilket är skönt!

Älskar er! Ni är så himla vackra, kompisar ❤❤



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: