SKRIVET: 2014-06-06, kl 16:15:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Stallet och pizza

Var i stallet vid ett och kände mest bara 'herregud, varför är jag här nu när det kommer börja regna och åska när som helst' för det var såå himla mörka moln på himlen när jag åkte från Partille. Men när jag hade hämtat Nora och stod och gjorde i ordning henne i stallet så sken solen ute. Red ut en sväng, ner mot vägen och sedan upp mot Toleryd och runt. Travade i stort sätt hela rundan, så det gick gick ganska fort. Men det är såå härligt att trava Nora nu, för hon har verkligen hittat den här lugna, avslappnade traven vilket är så himla skönt! Nät jag sedan började närma mig sommarhagen igen så var det kolsvart på himlen bakom mig och strax efter att jag kommit in i stallet så började det ösregna. Så vi hade tur som slapp den skuren i alla fall!

Sedan hämtade pappa mig i stallet och så köpte vi med pizza på vägen hem. Världens godaste Ozzy-pizza, kebabpizza nr 4 med pommes på, och han hade lagt på extra mycket pommes. Lyyx!
Nu ligger jag i sängen och varvar ner. Ska sova hemma inatt och undrar hur det kommer gå. Har sovit i Partille sen i söndags, så känner på mig att jag kanske kommer ha lite svårt för att somna inatt. Det brukar vara så när jag ska sova själv efter att ha sovit hos Jonte flera nätter i rad.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: