SKRIVET: 2014-06-20, kl 12:55:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

Stress

Igår mötte jag upp Amanda på tåget in till stan vid halv fyra. Vi båda, inte riktigt friska då jag smittat henne, sprang runt och letade som galningar efter en snygg, billig blomkrans att ha i håret. Dock utan lyckat resultat. Vid fem tog vi spårvagnen till bergakungen och såg The fault in our stars (eller Förr eller senare exploderar jag som den så fin heter på svenska) och gråt i två timmar.
 
Idag har jag vaknat upp x antal timmar försent och är nu sönder stressad. Sitter med hårfärg i håret som strax ska sköljas ut, sedan ska jag hoppa i ridkläderna och åka iväg till stallet. Hinner inte mer än en uteritt barbacka, men det är bättre än inget, samt väldigt mysigt. Sedan åker jag direkt till Amanda & Moa för att göra efterrätt och fixa i ordning oss innan för vid sex ska vi vara hos Svarre. Han bjuder på mat och vi har med efterrätt, bra deal tycker jag. Men nu ska jag skölja ur färgen. Vi hörs i eftermiddag/kväll/imorgon.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: