SKRIVET: 2014-06-05, kl 14:24:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Studentfirande

Alltså igår! Mötte upp Jossan vid allum halv tolv och så köpte vi present och blommor till Michael. Sedan tog vi tåget till Lerum för att kolla på utspringet vid ett, och fyfan vad jag röös. Längtar sååå tills jag tar studenten!!! Är så himla glad för världens bästa Michaels skull!
Vid halv tre, när dem hade åkt flak och grejer, så gick jag, Jossan och Sanna till new york en stund för att äta lite. Träffade även ett trevlig killgäng som vi satt och snackade med. Sedan åkte jag och Jossan, tillsammans med Rebecka, Cornelia och Madelene, vidare till Michaels studentmottagning. Där fick vi smörgåstårta, champagne, och tårta. Var jättetrevligt och vi var där hela kvällen tills Jossan och Michael skulle iväg på studentfesten på Valand. Då tog jag tåget hem till Partille och sov där.

Imorse vaknade jag upp till pannkaksfrukost, vilket var såå gott! Försov mig dock, så missade första lektionen, och känner nu i efterhand att jag lika gärna kunde ha varit hemma hela dagen för har verkligen inte gjort någonting. På svenskan hade vi betygssnack, sedan lunch och sen visade vi upp våran reklamfilm.
Slutade vid ett och mötte upp mamma i Floda, så nu har jag precis kommit hem och ska sätta på ett avsnitt av gossip girl. Senare ska vi iväg och handla, och jag tror att jag ska köpa med mig lite gott hem och ha myskväll ikväll. Sonds like a plan!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: