SKRIVET: 2014-06-03, kl 12:18:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag

Haha alltså fattar inte ens varför jag gick upp och åkte till skolan idag. Har bara varit på första lektionen och skrivit en utvärdering av reklamprojektet som vi håller på med just nu. Sedan åt vi lunch och nu är jag påväg till stallet eftersom vi inte gör något i skolan. Har egentligen lite arbeten jag måste skriva klart. Men kan inte göra det då min dator är hemma.
Så är som sagt på väg till stallet nu och ska byta om till jeans direkt när jag kommer dit. Tog nämligen på mig shorts imorse för trodde de skulle bli varmt ute idag, men icke. Sedan tror jag att jag skulle möta upp Sandra och så ska vi ut och köra en sväng. Är dock inte säker då jag som sagt gick tidigare från skolan, så får se om hon kan eller inte nu. Annars rider jag ut en sväng.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: