SKRIVET: 2014-03-07, kl 16:46:00 | PUBLICERAT I: Provence du Nord

7 mars

Eva-Lena kom ner en stund till stallet förut precis när jag kom dit och pratade lite. Hon berättade om hur Sandra brukar rida Nora så att vi båda rider henne ungefär likadant. Har ju inte vetat riktigt hur hårt dom rider henne i och med att hon är så ung, så det var skönt att veta. Hon sa även att jag vecka 13, 14, och 15 kan ta Nora i stort sätt varje dag om jag vill det då Sandra ska få hem sin gamla häst de veckorna och kommer ha fullt upp.
Skrittade i alla fall ut 40min idag då jag kände att det behövdes efter två dagar i paddocken. Mamma och Holly var med som sällskap så det vad mysigt, dock jäkligt blåsigt.
Gosade sedan en stund med Nora i stallet innan jag släppte ute henne, hon var jättelugn och på myshumör idag! 
 
Nu ska jag byta om, hoppa in i bilen och åka iväg och handla. Är godissugen, så ska nog köpa något gött inför lets dance som kommer ikväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: