SKRIVET: 2014-03-09, kl 12:05:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

9 mars

Mamma väckte mig vid åtta imorses då vi skulle gå upp och fixa i ordning frukost på sängen till min kära far som fyller år idag! Så hela familjen var uppe och firade honom med mackor, tårta, kakor och present vid halv nio tiden. Sedan gick jag och la mig i sängen en stund till innan jag gick ner och åt frukost.
Nu har jag, mamma och Conny precis varit iväg en sväng på allum. Jag skulle köpa hörlurar då mina har gått sönder och Conny skulle handla lite mat. Ska sätta mig nere i köket nu och plugga lite. Svenskan ska vara klar tills imorgon och jag har en bit kvar. Är dock sjukt omotiverad till att skriva på den nu, men vet att jag måste för att hinna bli klar, tyvärr.
Senare i eftermiddag ska vi även fika då vi inte gjorde det förut, och efter det ska jag duscha och fräscha till mig inför en ny skolvecka. Får se om jag skulle åka iväg till jonty ikväll och sova där eller inte. Hoppas det för saknar honom!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: