SKRIVET: 2014-03-12, kl 14:32:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

@ bussen

Slutade som sagt tidigare idag då vi inte hade våran sista lektion, vilket är sååå skönt!!, så nu sitter jag på bussen på väg till stallet. Sjukt fint väder idag med vilket jag är glad över. Hoppas verkligen att våren är här för att stanna!
Ska i alla fall rida ett pass i paddocken och funderar på om jag ska skynda mig så att jag hinner rida innan em. fordringen eller om jag ska vänta och ta det efter då det kanske är lite svalare. Vi får se när jag kommer till stallet helt enkelt.

Efter stallet åker jag hem, och sen får vi se om jag sover hemma inatt eller bara är hemma en stund och sedan åker till Partille igen. Har inte riktigt bestämt mig än.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: