SKRIVET: 2014-03-14, kl 10:04:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

Freeedag

Åh, äntligen fredag och snart helg! Den är veckan har gått så himla fort.
Vaknade av att Jonte kom in och typ hoppade i sängen när mitt alarm ringde imorse och ba "gå upp nu nu nu så kan vi äta frukost tillsammans innan jag åker till jobbet" så jaa, det var bara att pallra sig upp ur sängen även fast jag hellre hade legat kvar en stund till, haha. Men det var såklart mysigt att starta dagen med frukost tillsammans med världens bästa pojk.

Mötte upp Sanna utanför skopunkten, som vanligt, och gick till tåget tillsammans för att åka till skolan. Älskar fredagar då vi bara har två lektioner och slutar tio över tolv. Åker direkt till stallet och longerar samt myser med Nora tills pappa kommer och hämtar mig vid fyra.
Måste sedan till Partille och hämta min väska så jag inte orkade släpa med den till skolan och stallet, haha, så lämnade den hemma hos Jonte. Sedan hem, duscha och åka och handla med familjen. Ska nog köpa något gottigt som jag kan äta framför let's dance som kommer senare ikväll.
Men nu måste jag jobba med engelskan. Vi hörs senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: