SKRIVET: 2014-03-17, kl 07:47:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godmorgon

Vaknade nyss av att jonte kom in och sa hejdå med tusen pussar innan han gick till jobbet och kan nu inte somna om då solen skiner utanför och lyser upp hela rummet. Lite segt då jag egentligen inte behöver gå upp förrän om 40min, men jaja. 
Idag är en helt vanlig dag. Går i skolan till halv fyra, sedan ska jag inte till stallet idag då Sandra ska dit, så ska direkt hem efter skolan och antagligen träna i eftermiddag. Har ju inte haft tid i och med att jag varit i stallet och Partille hela förra veckan, så det ska bli skönt att komma igång igen den här veckan. För nästa vecka och tre veckor fram kommer jag antagligen vara i stallet nästan varje dag igen. ;)
Jaja, nog om det. Ska försöka somna om en stund nu i alla fall. Vi hörs senare under dagen!

härligt med detta ljus, dock glad över att det är sol ute!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: