SKRIVET: 2014-03-24, kl 11:40:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

Härliga måndag!

Vaknade vid elva av att mitt alarm ringde och det var verkligen såå skönt att äntligen få sova ut ordentligt! Är ledig idag nämligen och har världens mysigaste måndag framför mig.
Har precis varit nere och ätit lite frukost och sitter nu i sängen och läser bloggar. Ska alldeles strax börja fixa i ordning mig för om en timme ska jag till Partille och möta upp Sanna, Jossan och Emma, handla lite gottigt och sedan åka hem till Sanna för att göra brunch. Alltså, hur mysigt??

Senare kanske jag ska till gymmet med mamma, annars ska jag nog bara vara hemma i eftermiddag och ta det lugnt. Vila upp mig för en ny skolvecka, samt att jag har stallet varje dag förutom idag och på onsdag i tre veckor. Så behöver att vila och sömn jag kan få, haha.
Men nu måste jag börja fixa i ordning mig. Vi hörs senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: