SKRIVET: 2014-03-10, kl 20:58:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hej på er

Ligger äntligen i sängen i Partille igen efter en lååång dag. Gick i skolan till halv fyra idag och åkte sedan direkt till stallet. Orkade dock inte rida då klockan var rätt så mycket och jag inte hade lust att vara i stallet hela kvällen, så longerade en stund innan jag släppte lös henne i paddocken så att hon fick springa av sig. Och herregud vad hon sprang. Bockade och var alldeles överlycklig. Har en kort film som jag kanske lägger upp här senare.
Efteråt stod vi jag gosade en stund i stallet, jag flätade man och svans och borstade länge och noga.
Imorgon ska jag dock rida och tror det blir ett pass i paddocken. Får se hur vädret är imorgon, men det lutar mot det just nu i alla fall.

Nu ligger jag som sagt i sängen hos jonty. Är ensam här då han är på någon föreläsning ned jobbet och inte kommer hem förrän tio. Så ska ta det lugnt då jag är trött efter en lång dag.
Handlade lite innan jag kom hit och köpte med mig lite gott som jag tänkte äta nu medan jag läser bloggar och väntar på att min pojk ska komma hem.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: