SKRIVET: 2014-03-20, kl 20:18:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hemma

Sanna kom till mig i lägenheten vid halv tre förut och så gick vi ut på en promenad tillsammans. Vi gick en fem kilometers promenad runt ett tjärn i skogen ovanför björndammen. Riktigt mysig promenad faktiskt, och vi ska försöka göra det oftare tillsammans när jag är i Partille.
Sedan stannade hon en stund hos mig och så kollade vi det nya avsnittet av pall tillsammans. Alltså, såå jävla spännande!!!
Sedan hämtade pappa mig vid halv sex och körde hem mig. Sover nämligen hemma inatt då jonte kände sig lite dålig och jag vill inte bli sjuk igen då jag precis blivit friskt. Känns dock väldigt tråkigt och ensamt då vi sovit tillsammans i två veckor. Kommer vara svårt att somna själv utan honom inatt. Men det är nyttigt att vara ifrån varandra också! Haha.

Har precis ätit middag tillsammans med mamma och hennes tjejkompisar och ligger nu uppe i sängen och kollar på farmen. Sedan ska jag även se top model innan blacklist börjar på tv'n klockan nio. Mysigt med en hemmakväll tillsammans med mamma och hennes kompisar ändå!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: