SKRIVET: 2014-03-15, kl 15:23:00 | PUBLICERAT I: Provence du Nord

Lördag

Kom precis hem från stallet och har nu lagt mig i sängen under täcket. Alexandra kom när jag gick från bussen till stallet, så fick skjuts den sista biten. Vi bestämde ganska fort att vi skulle rida ut en sväng tillsammans idag så vi lunchfodrade samt fixade allt innan vi tog in Nora och Appache. Eva-Lena kom även ner en stund, så vi stod och pratade med henne medan vi fixade i ordning hästarna. Red sedan en runda bort till ryggebol i skogen till rakbanan och sedan skrittade vi vägen hem. Appache, en 21årig b-ponny, var helt sjuuukt pigg haha. Alex fick knappt stopp på honom medan Nora bara skrittade på helt lugnt, trots att det blåste som tusan. Kändes typ som att Nora var 21 och Appache 5, haha.
 
Ligger i alla fall som sagt i sängen nu. Är helt frusen efter att ha varit ute i blåst i några timmar, så ska sätta på senaste avsnittet av pll innan jag ska ner och göra i ordning lite lunch. Är sjukt hungrig eftersom jag åt frukost vid nio, vilket var ett tag sedan. ;)
Efter det ska jag ta tag i att städa mitt rum. Det är lite som ett bombnedslag nu efter att ha bott i en resväska i en vecka, haha.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: