SKRIVET: 2014-03-13, kl 14:34:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lovely torsdag

Åkte såklart till Jonathan vid åtta igårkväll och sov där. Vi hade myskväll, kollade på film och åt glass. Han hade nämligen köpt ben and jerry's halfbaked som jag bad om, världens bästa pojk!
Har varit en bra dag än så länge. Började med att ha produktdemonstration efter som jag var sjuk förra veckan och det gick ändå helt okej. Var lite nervös, men såå skönt att ha gjort den och slippa tänka mer på det. Sedan genomgång hela svenska lektionen, världens godaste skollunch, åt glass x2 och sedan sista lektionen gjorde vi broschyrer, vilket faktiskt är väldigt kul!

Nu sitter jag på bussen påväg till stallet. Älskar att det är så himla fint väder och kan inte riktigt bestämma mig för vad jag och Nora ska hitta på idag. Om vi ska rida ut eller rida i paddocken, om jag ska rida innan eller efter em. fordringen och aa. Vi får se när jag kommer till stallet helt enkelt, men det lutar mot ett pass i pd innan em.

Efter stallet åker jag hem lägenheten igen. Tror att jonte jobbar sent, så ska duscha och fräscha till mig, sedan krypa ner i soffan med glassen som finns kvar sen igår och kolla på tv'n. Perfekt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: