SKRIVET: 2014-03-05, kl 08:25:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Morning

Fyfan vilken natt jag har haft , helt ärligt. Har varit så tät i näsan att jag har fått andas med öppen mun så gott det går. Har vaknat upprepade gånger under hela natten av att det har varit tungt och svårt att andas, samt att min hals har kliat/gjort ont. Har därför sovit helt oregelbundet och är nu skit trött samt att jag har så ont i huvudet att jag helst bara vill gråta. 
Skit dålig tajming att gå och bli sjuk nu då vi har en viktig 'redovisning' i skolan idag, men jag känner bara att näe: jag gör inte den när jag mår så här för då kommer det bara gå skit dåligt.

Ska i alla fall gå upp och röra lite på mig nu och se om jag känner mig bättre efter en stund, annars kryper jag ner i sängen igen och somnar om. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: