SKRIVET: 2014-03-05, kl 12:51:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Onsdag

Usch, har haft migrän liknande huvudvärk hela morgonen samt förmiddagen och det känns som att det äntligen börjar släppa lite nu. Gick alltså och la mig och sov en stund till imorses och har legat kvar i sängen fram tills nu.
Ska ta och göra i ordning lite frukost och förflytta mig till soffan en stund. Sedan kommer mamma och hämtar mig om en timme ungefär och kör mig till stallet. Måste ju dit trots att jag mår skitdåligt för Nora måste få komma ut och röra på sig. Red ju inte så hårt igår, och hon blir sååå pigg av att vila. Så får ta en ipren och försöka göra det bästa av situationen. Orkar jag inte rida så kan jag i alla fall longera henne.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: