SKRIVET: 2014-03-22, kl 18:54:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

Saturday

Hej! Mötte upp Amanda vid nio på tåget igår kväll och åkte in till stan för att sätta oss på condeco och fika samt prata om livet. Riktigt mysigt och tycker att myskvällar på café med ens bästa vän är så underskattat. Vid tolv tog vi tåget hem och jag hoppade av i Partille för att sova hos Jonathan. Han var dock inte hemma när jag kom dit utan kom en halvtimme senare, och då somnade vi båda nästan direkt, haha.
Imorses sov vi riktigt länge, och sedan låg vi kvar i sängen hela förmiddagen och bara mös. Vid ett mötte jag upp Sanna i svalen för att åka in till stan. Hon skulle kolla efter en tröja och jag hade inga planer för dagen, så följde med henne. Sedan fikade vi även på condeco, igen haha.

Nu sitter jag i soffan och kollar tv med mamssii. Ska strax fixa i ordning tacos och senare ska vi sätta på någon bra film och ha myskväll. Bara hon och jag. ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: