SKRIVET: 2014-03-15, kl 18:52:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Slappis

Har legat i sängen och kollat top model varvat med att läsa sen jag kom hem från stallet. Har inte ens orkar ta tag i att städa rummet, haha, men får göra det imorgon. Har varit såå skönt att bara vara hemma och ta det lugnt efter en vecka där jag åkt mellan skolan, stallet och Partille hela veckan.

Ska strax gå ner och hjälpa till med middagen och funderar på om jag ska göra någon god efterrätt som vi kan äta senare ikväll framför en bra film.
Har morgonfodringen imorgon och ska vara i stallet vid åtta tiden ungefär. Så blir en mysig hemmakväll och ska gå och lägga mig tidigt så att jag orkar upp. Har fullt upp imorgon nämligen, så behöver vara utvilad för att orka. ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: