SKRIVET: 2014-03-23, kl 17:48:00 | PUBLICERAT I: Provence du Nord

Söndag

Ligger äntligen i sängen med datorn i knät och kan slappna av efter den lååång dag i stallet. Kom dit vid elva imorses och möttes av Harmoni som har kommit hem igen för tre veckor, så det innebär att Nora har åkt ut till uteboxarna. Hon hade varit lite smått stressad av att stå där i början innan hon slappnade av och insåg att hon inte var så lång bort från dom andra och att hon faktiskt kunde se dom, så det var bajs i heeela boxen. Exakt precis överallt då hon hade gått runt och spridit ut det, så det tog ett bra tag att mocka rent allting idag.
Efter det kom Sandra ner så pratade med henne ens stund medan hon mockade åt Harmoni, sen hämtade jag in Nora och fixade i ordning henne. Sandra var med från marken idag med och plågade mig totalt, haha. Red nästan hela passet utan stigbyglar då jag behöver komma ner i sadeln bättre, och det krävs rätt mycket magmuskler för att kunna sitta emot och inte bara skumpa runt i traven. Så det var sjukt. jävla. jobbigt. Men såå nyttigt!
Efteråt gick jag ut en sväng med Nora för att skritta av henne för hand och för att hon skulle torka innan jag släppte ut henne i hagen igen då hon var lika svettig som jag efter dagens pass. Kollade sedan en stund på när Sandra red Harmoni innan mamma kom och hämtade mig vid halv fem.
 
Har duschat samt ätit middag och ligger som sagt i sängen nu. Ska sätta på senaste avsnittet av vampire diaries och bara ta det lugnt. Sedan får vi se om jag åker till Jonathan senare och sover hos honom eller om jag sover hemma inatt. Har inte bestämt något än, men vill helst sova hos honom såklart! Så mycket mysigare än att sova själv här hemma.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: