SKRIVET: 2014-03-11, kl 10:01:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag

Usch, vad jobbigt det var att gå upp imorses. Var så jäkla trött och fattade inte att det var min klocka som ringde först utan todde att det var jontes, så låg där och undrade varför han inte stängde av alarmet tills han puttade på mig och sa att det var mitt alarm som ringde, haha.
Sitter i alla fall i skolan nu och har precis haft matte. Slutar tjugo över två idag och då tar jag bussen direkt till stallet, precis som vanligt. Fick även reda på att vi slutar en och en halv timme tidigare imorgon då vi inte har sista lektionen, så smsade Eva-Lena och sa att jag kunde ta Nora imorgon också. Så nu ska jag till stallet hela veckan. ;) Lite skönt faktiskt då man kan planera upp i förväg vad man ska göra och hur man ska rida.
Men nu börjar min nästa lektion, så vi hörs senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: