SKRIVET: 2014-03-18, kl 19:20:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tuesday

Blev inget stall idag då det var så dåligt väder, samt att Nora skulle skos så jag och Eva-Lena kom överens om att hon kunde få stå idag. Hon har ju ändå gått rätt hårt det senaste.
Åkte i stället direkt till Partille efter skolan, men det var ju inte direkt enkelt att ta sig hit. Först var alla tåg inställda då någon hade blivit påkörd nära Sävenäs. Så jag, Sanna och Jossan gick till ferrari och åt pommestallrik medan vi väntade på ersättningsbussen. Sedan fick vi åka en knökfull buss in till stan för att ta bussen tillbaka till Partille.
Handlade även lite på Ica innan jag gick upp till läggan och har bara legat i sängen och slappat sen jag kom hit.
Ska göra i ordning lite mat nu som jag kan äta framför top model och ryttareliten innan jonte kommer hem.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: