SKRIVET: 2014-05-13, kl 18:55:15 | PUBLICERAT I: Provence du Nord

13 maj

Har pluggat inför engelska läsförståelse hela förmiddagen idag och det har väl gått så där. Har haft ont i huvudet samt varit väldigt okoncentrerad. Hoppas att jag mår bättre imorgon!
Mamma körde i alla fall mig till stallet vid tre tiden förut. Tänkte först rida i paddocken, men i och med huvudvärken så valde jag att rida ut idag i stället. Tycker som sagt inte att det är någon idé att föröka rida ett ordentligt pass i paddocken om jag inte känner mig helt hundra och peppad på det för vet att det lätt bara blir pannkaka då. I alla fall, tänkte utforska en ny stig som jag velat rida länge, men när vi skrittat en stund på den så var jag rädd att jag skulle rida vilde eller att det skulle komma en älg, haha, så jag och Elin ska rida där tillsammans någon dag och kolla. Bättre att rida vilse tillsammans än ensam liksom. ;) Var i alla fall ute i ungefär en timme, och travade mestadels.

Sedan var det tänkt att jag skulle åka till jonte och sova där efteråt, men det blev inte så. Så nu ligger jag hemma i min säng i stället och har precis ätit middag. Ska sätta på ett avsnitt av gossip girl och försöka hålla mig från att gå ner och göra chokladbollar. Är sjukt sugen!!



Världens finaste Noris ❤



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: