SKRIVET: 2014-05-18, kl 15:42:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

15:42

Hej! Solen gick ju i moln efter att jag hade bloggat imorse och var på väg ut för att sola. Så la mig i soffan någon timme och kollade på tvn en stund och bara tog det lugnt. Sedan när solen kom tillbaka skyndade jag mig ut till altanen för att hinna sola så länge som möjligt. Låg ute i lite mer än en timme och det var riktigt varmt och skönt, nästan lite för varmt ett tag när det inte fläktade. Vinden kommer ju inte åt så bra eftersom vi har plank runt altanen, vilket är väldigt skönt men även lite jobbigt på sommarens varmaste dagar då det lätt blir för varmt att ligga still där nere.
Har i alla fall duschat och smörjt in mig med after sun lotion och ligger nu i sängen, läser bloggar, kollar runt på snygga bikinis samt kollar efter recept på god mat. Vi ska grilla och vill hitta något nytt, gott att testa. Får se om jag går ut på en promenad senare eller inte. Det skulle vara skönt och välbehövligt, men tycker att det känns rätt kvavt i luften ute nu, så vi får se vad det är för väder senare ikväll helt enkelt.
 
Längtar sååå till sommaren då det aldrig riktigt blir mörkt och det är svalr och skönt ute på kvällen samt att man får uppleva så himla fina sommarkvällshimlar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: