SKRIVET: 2014-05-17, kl 15:10:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

17 maj

Det var så skönt att ligg ute i värmen på altanen förut och bara ta det lugnt. Kan dock inte ligga still särskilt länge utan att bli rastlös, men en timma funkar. Har i alla fall redan fått årets första bikinirand, och hoppas på lika fint väder imorgon igen.

Sitter uppe i badrummet nu och håller på att färga håret, eller aa, mamma färgar det. Har funderar länge på att ljusa upp det nu till sommaren då jag tycker att det är så fint med lite ljusare hår under de ljusa årstiderna. Men vet att jag kommer vilja färga tillbaka det mörkare till hösten igen, och i och med att det är ett himla slit med avfärgning och grejer för att få det snyggt, så behåller jag det mörka som jag egentligen trivs så himla bra med.
När vi är klara ska jag gå ner och fixa med muffinsarna jag bakade förut. Köpte ju nämligen nya formar igår med ett roligt och annorlunda motiv, så ska de hur det blev. Sedan måste jag börja fixa mig för vid fem ska vi vara på kalas i Hemsjö.

oldie but goldie från förra sommarn



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: