SKRIVET: 2014-05-28, kl 21:17:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

28 maj

Hade planerat riktigt bra uppdatering idag, men efter studiebesöket på Liseberg så hade jag bara 20% batteri kvar på mobilen, så det sket sig. Nu är jag i alla fall hemma efter en lååång dag med mycket roligheter!
Mötte som sagt upp Sanna, Emma och Jossan i stan och så gick vi till Jensen och åt lunch tillsammans. Sedan tog vi spårvagnen till Liseberg där vi mötte upp våra lärare samt resten av klassen för att gå på studiebesök på Liseberg. Det var väl inte jättekul att sitta och lyssna på en föreläsning om Lisebergs historia, ekonomi osv. men det gick fort i alla fall, så det var skönt! Efteråt gick vi och fika och sen gick vi i stan en stund.
Var i stallet vid sex och skrittade ut i skogen med Snoris idag. Hon behöver lära sig att lyfta ordentligt på sina hovar, så vi red runt i skogen lite huller om buller i ungefär en halvtimme, sedan travade vi runt lilla rundan också, så red ungefär en timme. Imorgon ska jag rida för Sandra igen och fortsätta på det vi höll på med igår, och på fredag tänkte jag rida ut och galoppera med Nora så att hon får av sig lite energi.

Nu är jag som sagt hemma och ligger i sängen. Ska gå ner och göra i ordning något att äta då allt jag ätit idag är lunch, sedan ska jag ligga i sängen resten av dagen och kolla gossip girl. Är heelt slut efter idag, samt att jag ska upp hyffsat tidigt imorgon för att vara i stallet vid elva.
Vi hörs mer imorgon helt enkelt.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: