SKRIVET: 2014-05-23, kl 22:51:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

Friday

Hej och sorry för urusel uppdatering denna veckan. Men jag har varit sjuk tisdag och onsdag och bara varit hemma och tagit det lugnt samt pluggat matte.
Igår efter skolan åkte jag till allum med Sanna för att köpa present till Jossan, vilket slutade med att vi åkte in till stan. Dock helt i onödan insåg vi sen. Sedan åkte jag direkt hem till jonte och sov här.
Idag har jag haft matte nationella som gick helt åt helvete. Vet inte vad som hände, men hade verkligen inget mattetänk idag. Efter skolan åkte jag i alla fall direkt till stallet för att vara med och släppa ut hästarna på sommarbete. Inte för att det var så fartfyllt direkt, men fick träffa Sandra och Eva-Lena och prata en stund med dem i alla fall vilket alltid är kul. Åkte sedan hem för att packa lite grejer och var hemma i några timmar innan jag åkte tillbaka till Partille igen.
Jonte jobbar sent idag och är inte hemma förrän vid tolv inatt, så jag ska strax krypa ner i sängen och försöka sova. Ska upp vid nio imorgon för ska hinna duscha, äta något litet och fixa mig innan jag ska möta upp Sanna vid tolv så ska vi åka tillsammans till Jossan där vi ska äta CHAMPANGEBRUCH!!! Gud, vad jag har längtat efter det här!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: