SKRIVET: 2014-05-31, kl 10:48:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godmorgon lördag

Vaknade för en stund sedan och sitter nu nere i köket och äter frukost. Mina föräldrar är iväg på båtrace i sävelången hela dagen idag, så jag är i stort sätt ensam hemma. Eller aa, min bror är hemma, men det är som att vara ensam, haha.

Ska inte till stallet idag, så jag har en dag med inga som helst måsten framför mig idag. Tänkte gå ut och gå en sväng med Holly, men vi får se vad det blir för väder. Just nu är det väldigt grått ute och jag känner inte för att gå ut om det ska börja regna. Senare i eftermiddag kommer Amanda hit på middag, tjejsnack och planering inför bråvalla. Så jag hoppas att vädret har spruckit upp till dess så vi kan sitta ute mysa.
Tänkte även bjuda på världens godaste hallonpaj till efterrätt, så ska fixa med det nu under förmiddagen. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: