SKRIVET: 2014-05-17, kl 11:49:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lööördag

Godmorgon, eller för er är det väl förmiddag nu, haha. Jag vaknade dock ganska nyss och sitter nu nere och äter frukost. Men alltså, vilket härligt väder det är ute dag då! Blå himmel, strålande sol och 18 grader i skuggan. Ska, efter att jag har ätit upp, gå ut och lägga mig på altanen en stund. Har inte hunnit sola något än i år, så det ska blir skönt att bara lägga sig ner och koppla av i värmen.
Lite senare i eftermiddag ska vi på kalas hos min farmors syster som fyller år idag, och innan det måste jag hinna färga håret, har sån utväxt nu att det inte är särskilt vackert. Vill även försöka hinna med att baka muffins då vi köpte nya, roliga formar igår som jag vill testa. Så hoppas att jag hinner det under dagen, annars får vi se om jag orkar göra det ikväll när vi kommer hem.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: